Правила повернення товарів та коштів

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

1. Які товари можна обміняти або повернути

  • Товар належної якості — без дефектів, але не підійшов за моделлю, розміром, кольором тощо. Має бути невикористаним і збереженим у первісному вигляді.
  • Товар неналежної якості — з дефектом (наприклад, брак друку або деформація). У цьому випадку обмін або повернення коштів здійснюється за рахунок компанії Floy.

    Якщо товар був змінений (свердління, термообробка тощо), повернення або обмін неможливі.

2. Як повернути або обміняти товар   

  1. Переконайтеся, що з моменту отримання пройшло не більше 14 днів.
  2. Зв’яжіться з нами у Viber за номером 099-072-14-12 та повідомте про бажання повернути або обміняти товар.
  3. Отримайте новий товар або повернення коштів.

Обмін товару належної якості

  • Доставка при обміні — за рахунок покупця.

  • Повертається тільки вартість товару (без вартості доставки).

Обмін товару неналежної якості

  • Обмін відбувається протягом 7 днів з моменту звернення (за наявності аналогічного товару).
  • Доставка та повернення коштів здійснюються за рахунок Floy.

3. Де можна оформити повернення

Ви можете оформити обмін або повернення:

  • По телефону: 099-0721-14-12
  • Viber: 099-072-14-12

4. Повернення коштів

Повернення коштів проводиться на розрахунковий рахунок або карту клієнта.

  •    Належна якість — комісію банку оплачує покупець.
  •    Неналежна якість — комісію банку оплачує Floy.
  •    У м.Полтава можливе повернення готівкою.
МЕНЮ: