Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
1. Які товари можна обміняти або повернути
- Товар належної якості — без дефектів, але не підійшов за моделлю, розміром, кольором тощо. Має бути невикористаним і збереженим у первісному вигляді.
- Товар неналежної якості — з дефектом (наприклад, брак друку або деформація). У цьому випадку обмін або повернення коштів здійснюється за рахунок компанії Floy.
Якщо товар був змінений (свердління, термообробка тощо), повернення або обмін неможливі.
2. Як повернути або обміняти товар
- Переконайтеся, що з моменту отримання пройшло не більше 14 днів.
- Зв’яжіться з нами у Viber за номером 099-072-14-12 та повідомте про бажання повернути або обміняти товар.
- Отримайте новий товар або повернення коштів.
Обмін товару належної якості
Обмін товару неналежної якості
- Обмін відбувається протягом 7 днів з моменту звернення (за наявності аналогічного товару).
- Доставка та повернення коштів здійснюються за рахунок Floy.
3. Де можна оформити повернення
Ви можете оформити обмін або повернення:
- По телефону: 099-0721-14-12
- Viber: 099-072-14-12
4. Повернення коштів
Повернення коштів проводиться на розрахунковий рахунок або карту клієнта.
- Належна якість — комісію банку оплачує покупець.
- Неналежна якість — комісію банку оплачує Floy.
- У м.Полтава можливе повернення готівкою.