Перегони за місцями в топі серед популярності смартфонів набирають серйозних обертів, адже поява нових суббрендів свідчить про збільшення конкуренції. Недавній вихід на ринок бренду Realme заінтригував не на жарт. Справа в тому, що компанії ще немає і року, а успіхи очевидні в продажах на світовому ринку. Тільки за минулий квартал компанія посіла 4 місце на ринку Індії. Подальші плани бренду – завоювати істотну частку світового ринку в усіх країнах. Виробник вартий уваги, оскільки таких успіхів ще не досягав ніхто. В огляді ми обов'язково розберемося, чим же виробник завойовує увагу користувача. А також зробимо обов'язкову добірку чохла для Realme.
Створення бренду не виділилося чимось особливим, оскільки це визнаний китайський бренд – створювати суббренд. За компанією Realme стоїть виробник Oppo, який міцно закріпився в п'ятірці світових розробників смартфонів. Тому буквально у вересні 2018 року суббренд вийшов на вільні хліба, створюючи серйозні апарати з бюджетним і середнім потенціалом. Останні новинки довели, що пристрої цілком конкурентні з іншими китайцями, а чохли для телефонів випускаються не одним популярним виробником. Але найбільше приємно вражає ціна за пристрій, яка по кишені більшості жителів планети Земля. Таким чином, ми спостерігаємо появу виробника, здатного задовольнити потреби користувачів, які не можуть витратити на пристрій понад 200-300 доларів. Приємно також дивує швидкість оновлення моделей, оскільки суббренд створив за один рік вже 3 покоління в одній лінійці і готується до четвертої. Це позначається тим, що кількість оновлень трендових фішок у пристроях постійно зростає, і чекати рік на апдейт користувачі не готові. Крім цього їх смартфони діляться за потужністю на версії Pro і без Pro.
Цікавий факт про Realme – середній вік колективу становить 30 років. Це чудова заявка на те, щоб чути потреби соціуму і бути відповіддю на них. Час рухається дуже швидко, і розрив між старшим і молодим поколінням збільшується. По суті, тільки молоді спеціалісти здатні бачити потреби клієнтів у проміжку 18-36 років. Таких шанувальників у компанії на сьогодні вже близько 7 мільйонів. Наступні моделі явно здатні витіснити суббренди Redmi, Honor, і т. ін. А головне, що ніша в 100-200 доларів стала популярною на рівні з флагманами. Очевидний спад продажів у «яблучних» саме через фактор купівельної спроможності до 200 доларів. Тому можна сміливо зробити висновок, що з такою динамікою виробник вирветься в топ 10 до кінця року. Залишається тільки вибрати чохол на смартфон перед покупкою гаджета.
Потреба купити чохол на Realme завжди буде до речі. Китайці навчилися робити витончені і презентабельні корпуси для телефонів за низькою ціною, оскільки фактор матеріалу виготовлення не грає жодної ролі на продуктивність. Але про захист пристрою не варто забувати, оскільки нестача захищеності призводить до сумних наслідків, які впливають на подальшу роботу апарату або робить її неможливою. Битий тачскрин, тріщини по екрану, сколи на корпусі, пошкодження технічного оснащення – популярні дефекти, які впливають на якість використання смартфона в негативний бік. Щоб уникнути негативних наслідків, ми рекомендуємо оснастити телефон, купивши бампер Realme.
Конструктори чохлів піклуються про сильну протекцію в комбінації з презентабельними дизайнами. Ми торкнемося 4 типів виробів, які хороші в 4 характеристиках, а саме протекція, дизайн, щільність прилягання, чіпкість утримання в руці.