Напевно, майже кожен користувач чув про молоді китайські бренди смартфонів, які випускають пристойні апарати з цікавими характеристиками та за доступною ціною. І швидше за все навіть знаходив багато оглядів такої техніки, проте купувати такий апарат заважали якісь сумніви, адже є набагато більші бренди китайського походження, такі як Huawei , Xiaomi , Honor , вони надійніше стоять на ногах у світових рейтингах продажів і ділять між собою першість у різних ТОП-ах .
Насправді так ситуацію малюють ЗМІ, намагаючись надати значущості та впізнаваності брендам, всіляко зміцнюючи віру користувачів у непорушність відомих брендів та поширюючи інформацію, що більшість обирає саме ці бренди. Насправді остання ситуація на світовому ринку смартфонів докорінно відрізняється від представлення більшості користувачів і ТОП ділять зовсім не американські, корейські чи європейські бренди.
Насправді лідируючі позиції продажів смартфонів у світі займає холдинг BBK Electronics , про який, швидше за все, багато хто навіть не чув. Йому належать такі бренди як Oppo , Vivo , Realme та Oneplus . І насправді, всі продажі цих смартфонів приносять дохід одному власнику, який і знімає вершки даного ринку, конкуруючи тільки з компанією Samsung і залишаючи далеко позаду Apple , Huawei , Xiaomi та інших.
Хоча мало хто особисто знайомий з пристроями даної компанії, статистика говорить про їхню популярність і надійність, а компанія, що займається моніторингом ринку та продажів смартфонів - Counterpoint , виставила дані про те, що Oppo очолює світовий ринок недорогих флагманів (400-600 доларів США) і в цієї цінової категорії, обійшла з продажу навіть компанію Apple і виборола 22% від числа всіх покупців . При цьому слід зазначити, що 95% всіх пристроїв компанія продає поки що на внутрішньому ринку Китаю і планує розширювати своє коло впливу на Європу та США. У самому Китаї, з невеликим відривом, Oppo поступається Apple і впевнено стоїть на другому місці.
Не варто думати, що справа тільки в невисокій ціні та рекламі, насправді, компанія дуже активно займається новими розробками та впровадженням їх у свої пристрої. Тільки за 2018 рік Oppo підписала договір з Стенфордським університетом про загальні дослідження та розробки у сфері штучного інтелекту, а також представила такі технології як безрамковий екран Panoramic Arc , 3D камеру зі штучним інтелектом, швидку зарядку Super VOOC не має аналогів на ринку, систему 3D сканування обличчя . А весь час компанія отримала більше 32000 патентів у технологічній сфері та розробила власну швидку та оптимізовану операційну систему Color OS . Масштабний вихід компанії на світовий ринок не може бути непоміченим і вже виробник зібрав досить велику кількість шанувальників. Чохли на Oppo продаються в Україні із завидним зростанням, при тому що цільового виходу компанії на наш ринок ще не спостерігається.
Розглядаючи не менш популярний бренд даного холдингу, багато хто здивується, побачивши його на першому місці з продажу смартфонів у Китаї за всіма ціновими категоріями, лише трохи випереджаючи свого побратима Oppo , який займає другу позицію в даному рейтингу. І тільки після них можна побачити такі бренди як Huawei , Honor і Xiaomi , а відома компанія Apple у цьому показнику аж на 6-му місці. Тим не менш, чохли на Vivo представлені у більшості інтернет-магазинів України, а апарати зустрічаються у мережах роздрібного продажу.
Наймолодший бренд серед представлених , оскільки він був заснований у 2018 році. Будучи тільки зареєстрованим, Realme почав залучати нових користувачів до своєї продукції, використовуючи накопичений багаторічний досвід холдингу BBK і технології, що йому належать. Вже через рік, у 2019 році, кількість проданих смартфонів компанії перевищила позначку 6 мільйонів . Цей бренд представляє дуже жорстку конкуренцію суббренду Redmi від компанії Xiaomi , та й сама назва говорить про це, а конкурувати йому є чим, адже модельний ряд компанії відрізняється дуже привабливими характеристиками, які часто перевершують однокласників від Xiaomi в тій же ціновій категорії. Оригінальні чохли Realme поставляються в Україну компанією floy.com.ua і судячи з зростання продажів останніх, апарати цього бренду набирають популярності серед українців.
При тому, що даний бренд спрямований виключно на флагманський сегмент ринку і вартість останніх моделей пристроїв важко назвати бюджетною, популярність компанії зростає непомірними темпами. Останній флагман компанії Oneplus 7 Pro встановив новий рекорд виробника, заробивши для компанії 144 млн доларів за першу хвилину продажів . При цьому вартість середньої версії апарата становить 650 доларів і в цьому ціновому сегменті є багато апаратів від відомих брендів.
Серед техноблоггерів та рядових користувачів прийнято вважати, що Xiaomi та її суббренди Redmi , Pocophone і Mi це те саме, точно так само як і Huawei та його підрозділ Honor , через що при підрахунку продажів компаній, їх показники підсумовуються, виводячи виробників у якісь ТОП-и. У такому разі варто підсумовувати і продажі всього холдингу BBK, який є власником розглянутих сьогодні брендів, а в такому разі, він вийде в лідируючі позиції і залишить позаду багато, здавалося б, брендів, що міцно стоять. Крім того, китайські підрозділи холдингу лише закріпилися на внутрішньому ринку і починають просуватися у бік Європи, а їхній потенціал не варто недооцінювати. Цілком можливо, що через короткий час, купити чохол на смартфон китайського бренду в Україні буде простіше , ніж знайти аксесуар на iPhone , а поки варто придивитися до перспективних виробників, які спочатку зможуть запропонувати дуже привабливі ціни за якісні пристрої.